Vakances
Aicinām pievienoties Rīgas cirka komandai
VSIA “Rīgas cirks” šobrīd izsludinātas divas brīvas vakances:
FINANŠU DIREKTORS
Izglītība: augstākā izglītība uzņēmējdarbībā vai finanšu vadībā, ekonomikā vai sociālajās zinātnēs
Valodas zināšanas: latviešu, angļu – teicamā līmenī. Citas svešvalodas uzskatāmas par priekšrocību.
Darba pieredze: iepriekšēja darba pieredze finanšu vadīšanā, budžeta plānošanā un uzraudzībā – vismaz 2 gadi. Pieredze kultūras nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību.
Zināšanas:
– Zināšanas finansēs, grāmatvedībā, LR likumdošanā. Vispārējas zināšanas un interese par ekonomikas procesiem valstī un reģionā;
– Izpratne par skatuves mākslas nozari Latvijā un pasaulē, un vēlme iepazīties ar cirka nozares specifiku.
Galvenie darba uzdevumi:
– Nodrošināt uzņēmuma finanšu politikas un stratēģijas finanšu vadību;
– Analizēt un novērtēt uzņēmuma saimnieciskās darbības finanšu rādītājus, organizēt uzņēmuma rezultātu izvērtēšanu un atskaišu sagatavošanu;
– Pārraudzīt un vadīt VSIA “Rīgas cirks” budžeta un naudas plūsmas plānošanu un nodrošināt to izpildi;
– Savu kompetenču ietvaros piedalīties finanšu līdzekļu piesaistes pasākumos (projektu rakstīšanā), īstenojamo projektu finanšu plūsmas plānošanā un kontrolē;
– Pārraudzīt VSIA “Rīgas cirks” īstenoto projektu vadību;
– Organizēt kapitālsabiedrības procesu vadības un riska vadības sistēmas izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu;
– Organizēt datu aizsardzības sistēmas izveidi, ieviešanu un uzturēšanu;
– Organizēt kapitālsabiedrību ar materiāltehniskajiem resursiem, nemateriālajām vērtībām, saimnieciskajiem pakalpojumiem;
– Sadarbībā ar uzņēmuma grāmatvedi organizēt korektu un savlaicīgu finanšu un grāmatvedības uzskaiti;
– Savlaicīgi sniegt regulārās un speciālās/ārpus kārtas atskaites uzņēmuma galvenajiem partneriem (KM, FM, SP un citiem).
Piedāvājam:
– Darbu fantastiskā komandā ar biroju pašā Rīgas centrā;
– Atalgojumu līdz 2450 Eur bruto pēc 3 mēnešu pārbaudes laika beigām;
– Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešu pārbaudes laika beigām.
Pieteikšanās sūtot CV un motivācijas vēstuli izklāstot savu pieredzi (maksimums viena A4 lapa) uz adresi cirks@cirks.lv.
Pieteikšanās līdz 2. augustam.
Darba sākums – 2. septembris.
MĀRKETINGA UN PĀRDOŠANAS VADĪTĀJS
Izglītība: augstākā izglītība komunikācijas zinātnēs, reklāmā un mārketingā, projektu vadībā vai kultūras jomā.
Valodas zināšanas: latviešu, angļu – teicamā līmenī. Citas svešvalodas uzskatāmas par priekšrocību.
Darba pieredze: iepriekšēja darba pieredze pārdošanas vai mārketinga projektu īstenošanā. Pieredze kultūras nozarē, tiks uzskatīta par priekšrocību.
Zināšanas:
– Zināšanas mārketinga projektu vadībā, uzņēmuma tēla veidošanā un sociālo mediju satura radīšanā.
– Izpratne par skatuves mākslas nozari Latvijā un pasaulē, un vēlme iepazīties ar cirka nozares specifiku;
Galvenie darba uzdevumi:
– Plānot VSIA “Rīgas cirks” mākslinieciskā piedāvājuma mārketinga un pārdošanas stratēģiju un sadarbībā ar cirka komandu nodrošināt tās sekmīgu īstenošanu;
– Piesaistīt jaunus partnerus gan vietējā gan starptautiskā līmenī dažādu sadarbības projektu īstenošanai;
– Piesaistīt jaunus klientus un uzturēt attiecības ar esošo klientu bāzi VSIA “Rīgas cirks” piedāvātajiem pakalpojumiem (tajā skaitā mākslinieciskajiem pakalpojumiem un telpu nomai);
– Plānot, koordinēt un administrēt VSIA “Rīgas cirks” telpu nomu, tajā skaitā, pēc nepieciešamības nodrošinot atbalstu klientiem un klātesamību pasākumu laikā;
– Koordinēt VSIA “Rīgas cirka” māksliniekos pakalpojumus izbraukumos, tajā skaitā programmas “Latvijas Skolas Soma” ietvaros, vadīt izbraukumu komandas darbu;
– Pārvaldīt VSIA “Rīgas cirks” sociālo mediju saturu;
– Plānot, rakstīt un vadīt vietēja līmeņa projektus VSIA “Rīgas cirks” amata kompetenču ietvaros.
Piedāvājam:
– Darbu fantastiskā komandā ar biroju pašā Rīgas centrā;
– Atalgojumu līdz 1690 Eur bruto pēc pārbaudes laika beigām;
– Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.
Pieteikšanās sūtot CV un motivācijas vēstuli izklāstot savu pieredzi (maksimums viena A4 lapa) uz cirks@cirks.lv.
Pieteikšanās līdz 2. augustam.
Darba sākums – 19. septembris.